Featured Post

Helppo ja nopea kolmionpiirtorutiini.

Vau. Kehitys kehittynyt ja oppi opittu. public static void SolidTriangle(Point a, Point b, Point c, Color color) {             Point[] po...

Thursday, May 14, 2009

Pyörii, pyörii...

OpenGL kuutio. SDL:n päällä. 

Sikäli erilainen verrattuna eilisen testiin, että tämä on itse asiassa blenderissä tehty kuutio exportattu raw:ksi. Värit on hardcode testivärit. 

Se ei ole kovin obvious, mutta kuutio on myös läpinäkyvä. 

Rawia tökkiessä huomasi että siinä ainakin saa olla quadeja ja triangleja sekaisin. Hmm. Oma Mesh-luokkani ei moista kestä right now. Tietty, produktiomallit on luultavasti aina kokonaan triangeleita (ding!) joten toivottavasti tämä ei ole ongelma. Joutuu pian Unionin laittaan tjsp.... 

En jaksanut tänään inputinlukua säätää vieläkään. Pah. 

No comments:

Post a Comment