Featured Post

Helppo ja nopea kolmionpiirtorutiini.

Vau. Kehitys kehittynyt ja oppi opittu. public static void SolidTriangle(Point a, Point b, Point c, Color color) {             Point[] po...

Thursday, July 31, 2008

Miksi koodini bugaa?


Rupesin keksimään uudestaan v3 kolmiorutiinia, jonka kirjoitin Nivalassa. tietenkään sitä ei ole muualla kuin Sarjankylän ukkoslinnussa nytten. Huoh.

Yritykseni ( joka on paljon yksinkertaisempi kuin v1 tai v2, ja yksinkertaisesti parempi ) ei jostain syystä piirrä pohja vasemmalle kallellaan olevia kolmioita ( , testattaessa tasasivuista kolmiota, ) mikä on siis omituista. Jätän enemmän debuggaamisen myöhemmälle, tänään ei enää jaksa tai kerkeä.

Töihinlähtö uhkaa, tai no, jos noin voi sanoa näin pitkään työtönnä olleena, iloinen asia on se. Palkka on tosin huono, mutta riittää laskuihin ja ylikin jää, joten ei voi liikaa valittaa. Nyt pitää vaan opetella PHP5:ttä, näemmä.

Tenttikin on edessä, aikaa vähän. Eli suomeksi, kiire painaa.

Paino rupesi taas ärsyttämään, kun se hyppäsi tuonne 98+ mökillä ollessa. Ihan hyvin jottei sen enempää, mutta kipu kantapäässä esti jopa kävelynkin. Ei miellyttävää.

Pitää Roolipelaajaan pistää nerdragea vähän niiden DnD 4e arvostelusta, kenties. Esimerkiksi Warlockien julistaminen WoWista kirpaistuksi herätti edellämainittua närästystä - olkoonkin että niin Complete Arcane että WoW julkaistiin samaan aikaan, joten WoW Betalla saattoi olla vaikutusta - ellei jopa täytyisi sanoa että kenties kyseessä on rinnakkainen evoluutio tahi yhteistyö... mutta säästän sappeani lehdelle. Silti... osuvasti jotkut sanoneet.

Jos rahaa joskus saa ( Kela sanoo EI! ) niin pitää nollapohjainen budjetti rääpystää kasaan sitten kai. Kun vähän tulee pitää tarkkaan seurata.

Tässä pitää olla tarkka terminologian suhteen. Liikemaailmassa nollapohjainen budjetti on hieman eri asia.

No comments:

Post a Comment