Featured Post

Helppo ja nopea kolmionpiirtorutiini.

Vau. Kehitys kehittynyt ja oppi opittu. public static void SolidTriangle(Point a, Point b, Point c, Color color) {             Point[] po...

Monday, June 30, 2008

Halo ja räiskintä // Paino tippuu?

Eilen en voittanut lotossa mitään. Jos joku lukijoista harrastaa jokaviikkoista lottoamista, tässäpä testi: Rupea laittaman taulukkoon ylös viikottaiset lottoamiset: yhdelle riville lapun hinta, toiselle siitä tullut voitto. Katso mikä on tulos.

Pelasin Halo 3:sta kaverin luona eilen. Erittäin viihdyttävä jaetulla ruudulla, vaikka XBOX 360 jakoikin ruudun jostain syystä idioottimaisesti pituussuunnassa, mikä oli widescreen-televisiolla erittäin ärsyttävää. Puhuimme, että voisi moninpelata kaikki Halot läpi tuossa joskus.

Olen erittäin huono first-person shootereiden pelaaja. F.E.A.R ja sen lisälevy menivät läpi todella vauhikkaasti, mutta esim. Quake 1:stä olen vain ekan kentän pelannut läpi, ja Doom3:ssa olen vain Alpha Labsin alkupäähän mennyt. Samaten en ole paljoa pelannut Ghost Reconia, vaikka minulla on se kaikkineen ostettuna pakettina. Yleisesti ottaen olen huono pelaamaan pelejä läpi.

Ehkä pelien tekeminen on mielenkiintoisempaa kuin pelaaminen?

Pitäisiköhän yrittää osallistua tuohon DreamBuildPlay-haasteeseen jotenkin? Ideoita minulla kyllä riittää, ja taitoakin jonkin verran.

Tetris ärsyttää jo, mutta niin vähän jäljellä enää tekemistä.... Plus, voi lisätä JavaScriptin CV:hen. ^^
Sattumoisin, tuleeko lukijoilla enemmän "Olen nero!" vai "Olen Idiootti!" hetkiä koodattaessa?
( Oma törmäysalgoritmi ei... ihan .... toiminut, kunnes huomasin vaihtoehdon B toteutuneen taas vaihteeksi. )


Kielistä puheenollen, epäilenpä että D on tulevaisuutta. Se vaikuttaisi olevan rehellisesti hyvä käännettävä kieli joka ei ole kirjastosidonnainen. Esimerkiksi muuten mukava Mono/C# ovat CLR:ään sidottuja. Tietääkseni.

Paino sunnuntaina oli 97,7 Kg, ja tänään lenkin jälkeen 97,1. Selkeästi alaspäin menossa, tosin odotan että se vielä piikkaa 98:n päälle jossain välissä. Mahdollisesti huomenna, sillä suunnittelen TexMexiä illaksi. Trendi on hyvä, yhtäkaikki.

Kohta pitää piirtää lisää kans... ja lukea mangaa, jajajajaja... mutta tärkein nyt on kai se tentti mikä on tulevaisuudessa. ja työnhaku.

No comments:

Post a Comment